Svar på tal


Fick en fråga förra veckan om min tro, eftersom jag konfirmerat mig! Så jag tänkte svara lite på det nu.. En del av anledningen till att jag konfirmerade mig var för att jag inte visste alls mycket om Biblen eller vad man ska säga, jag visste inte alls vad min tro var..trodde jag på Gud eller inte?

Innan jag tog konfirmationen trodde jag inte på Gud, och det gör jag inte nu iheller! Det jag tror på är ödet. Jag tror helt ärligt att dåliga saker händer mig för att det inte menat att det ska vara så.. och bra saker händer mig för att bara! Allting jag gör, bra eller dåligt är menat för någonting.. bra: då är det meningen att det ska vara så eller, dåligt: då kommer det en dag som blir bra. Som till exempel ett förhållande.. går det inte bra i ett förhållande, är det inte meningen att det ska vara han och jag!
Detta kanske låter jätte konstigt för andra som inte tror på ödet överhuvudtaget, men detta är mina tankar..såhär tänker jag

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback