En massa bilder efter en dag i Malmö med klassen


mina babes

älskade godis ifrån Moxy's

sötnosarna Jessica, Ida, Eva (lärare), Lizette, Hanna och Julia.

detta var nog det tråkigaste under dagen, fast ändå inte.. ida och jag dog av skratt åt allt (eftersom allt var såå mycket roligare än musikalen) haha.

Sen gick vi till något konstigt ställe och åt mat

vilket jag uppskattade såhär mycket haha! (fast det var gott, vilket jag kom på när jag åt det..och man fick bara ta en gång)

lärde oss att äta med kina pinnar...eller?

Sen tog vi ett break i det fina vädert, haaarregud vad varmt det va!!

gaaays

hej drogis..

sötnosarna haha

and off we go to laserdome

Detta var då ungefär halva dagen i Malmö med klassen som bestod av musikal,mat och parkhäng haha.. sen gick vi vidare till laserdome fast dom bilderna får ni vid ett senare tillfälle! dun dun dun. (9 röd.. vill ni ha bilder får ni smsa/facebooka/kommentera det så skickar jag!)

Kommentarer
Postat av: julia

Fina bilder, tkr speciellt den bilden på mig och Rasmus är fin haha ^^<33

2011-10-02 @ 12:45:20
URL: http://juliaemmawahlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback