Utkast: Okt. 10, 2011

SENASTE:
Dryck: coca hehe
Telefonsamtalet: Mammsie
SMS: Hanna
Sång du lyssnade på: Secondhand Serenade- your call
Gången du grät: Kommer inte ens ihåg.

HAR DU NÅGONSIN:
Dejtat någon två gånger: Dejtar inte haha
Har någon varit otrogen mot dig: Ja..
Varit kär?: Japp-
Förlorat någon speciell person: tyvärr ja
Varit deprimerad: Om jag har
Varit så trött att du somnat sittandes: haha ja!

I ÅR HAR DU:
Lärt känna en ny vän: A lot
Fått ditt hjärta krossat: Nej!
Skrattat så att du har börjat gråta: haha, ja! (lika härligt varje gång)
Träffat någon som förändrat ditt liv: inte riktigt.
Insett vilka som är dina äkta vänner: finally, yes.
Fått reda på att någon har pratat om dig: får man nog minst en gång i veckan.
Kysst en kompis: Men ohja

BLANDAT:
Hur många av dina msn-kompisar har du träffat: typ..en del, räknar inte direkt.
Hur många barn vill du ha: ett hehe.
Har du några husdjur: Meine vovve
Vill du ändra ditt namn: Ja fast nej, vill heta Fredrika i förnamn istället.
Vad gjorde du under din förra födelsedag: ute och åt med fina vänner osv.
Vilken tid vaknade du idag: tjugo i nio (panik,skulle sticka nio)
Vad gjorde du igår runt midnatt: lyssnade på musik och försökte somna
Någonting som du längtar till: Helg och min pojke, as usual.
Senaste gången du träffade din pappa: igår tror jag, vet inte.
En sak du skulle vilja ändra om ditt liv: mina låår, inget annat.och jobb vill jag ha!!
Vad lyssnar du på just nu: Daughtry- It's not over .. love it "Lets start over. I'll try to do it right this time around. It's not over. 'Cause a part of me is dead and in the ground. This love is killing me, but you're the only one. It's not over"


Vad gör dig irriterad just nu: min lillebror som tror han bestämmer över mig..
Vad är ditt namn: ebba fredrika bengtsson
Singel/upptagen: singel eller upptagen,
Stjärntecken: tvilling!
Kille eller tjej: *vänta lite,ska bara kolla*.....tjej? (älskar min humor)
Grundskola: vannhög..
Gymnasie: Inte bestämt mig än
Högskola: Bestämt mig men ni får inte veta hihi
Hårfärg: blond
Längd: 1.60....nästan i alla fall.
Vad gillar du gällande dig själv: mina underbara vänner
Piercings: Öronen - check! naveln - check!
Tatueringar: inga
Höger eller vänster: Höger.

JUST NU:
Äter du: Inget
Dricker du: inget
Är du på väg att: svara på ett sms.
Lyssnar du på: musik!
Väntar du på: att något ska hända

DIN FRAMTID:

Vill du ha barn: ett isåfall,
Vill du gifta dig: jaa
Karriär i åtanke: I would tell you, but then.. i have to kill you! (från filmen a walk to remember hehe)

VAD ÄR BÄST MED MOTSATTA KÖNET?
Läppar eller ögon: ögon
Kramar eller pussar: massa pussar
Romantisk eller spontan: Romantisk på ett jävligt spontant sett.
Snygg mage eller snygga armar: snygg mage, (förutom på fallens haha)
Tatueringar eller piercingar: Tatueringar
Känslig eller inte: hellre känslig än hjärtlös
Ragg eller förhållande: Förhållande,
Bråkstake eller tveksam: inget av det? men hellre bråkstake än tveksam.. är han tveksam,blir jag också det.

HAR DU NÅGONSIN:
Har du kysst en främling? jag har ju det.
Tappat glasögon eller linser: inte direkt nä
Haft sex på första dejten: dejtar fortfarande inte.
Krossat någons hjärta: inte medvetet, och inte vad jag själv vet.
Har du blivit arresterad: Ja hahahaha, dog när det hände.
Dissat någon: hanna..känner du dig lite..hm, träffad?
Gillat din killkompis (mer än som vän): Ja......

TROR DU PÅ:

Dig själv: inte i alla situationer
Mirakel: Japp!
Kärlek vid första ögonkastet: Dagen det händer, den dagen tror jag på det.
Himlen: På sätt och vis, fast ändå inte. Tror på att min morfar lever här nere med oss.. eller nej, jag vet det.
Att kyssas på första dejten: Vad är det att tro på? känns det rätt så kysser man ju varandra?
Änglar: Nej.
Ödet: Yees.

SVARA ÄRLIGT:
Haft mer än en pojkvän på samma gång: Verkligen inte.
Tror du att det är möjligt att vara trogen hela livet ut: Vet inte, nej det tror jag nog inte.
Vad kan du verkligen inte leva utan: Min familj och mina vänner.
Vad vet inte så många om dig?: säger jag det så vet ju folk det? .. Nej, men det finns mycket folk inte vet om mig. Och så ska det förbli, så i keep my mouth shut.

Kommentarer
Postat av: sara

Att kyssas på första dejten: Vad är det att tro på? känns det rätt så kysser man ju varandra?

Du dejtar ju fortfarande inte.....

2011-10-10 @ 23:57:03
URL: http://saralouisegoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback