when you say nothing at all



remeber this pictures. think of me when you are sad, and you can always know that I'm always are standing next to you.
vack to svenska.
du är min själ,min andra halva. det är uppenbarligt, men jag säger det. jag älskar dig över allt annat på denna jord, ingen är som du och ingen kommer någonsin att bli som du. du är den jag kan beätta allt för och du är den som jag vet allting stannar hos (förutom om jag ber dig att du ska slå någon!!) skämtosido.
+ Ni får snart videoblogg från London när vi var där, coolt va?!
Ebba, vet du vad jag bestömde nyss? Att du ska med mug till USA och bo där med mig hos min moster, kul va?
Btw, jag och Ebba ska tälta i hennes trädgård idag. Undrar hur det ska gå, bildbevis får ni sen!
Ebba? DU är allt jag någonsin kommer behöva. Utan din luft i mina lungor kan jag inte gå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback