fem hemlisar ni förmodligen inte vet om mig



1. Mitt hår är egentligen krulligt av sig, och då mina vänner...snackar vi krulligt! 2. Jag är väldigt envis, jag ger liksom aldrig upp vid första taget nejnej. 3. http://www.youtube.com/watch?v=Jsm2pGrrmO4 - jag är en kopia av Micke i det klippet... 4. Josh Duhamel är det absolut mest sexigaste/snyggaste/hetaste killen jag någonsin sett. 5. Jag har faktiskt bra självkänsla, ser jag något komplex trycker jag oftast ut dom negativa tankarna och gör dom till positiva istället...förrutom då det gäller mina lår då jag gör tvärtom (trycker ut dom positiva eftersom där oftast inte finns något positivt om mina lår!)

Kommentarer
Postat av: andréa

vet hur du känner när de gäller sina lår.

på ngt konstigt sätt bryr man sig så jävla mycket om hur sina lår ser ut ?:S man vill ha smala lixom. har själv inte alls vad man kallar smala. alla mina vänner har lixom skitsmala ben.

men man kan ju tänka så oxå, hur jävla snyggt och kvinnligt är det med fucking pinnar till lår? killar dödar mig typ när jag säger att jag har feta ben eller ngt i den stilen, dom tycket att lite former är snyggt och om dom inte gör de har de helt enkelt dålig smak eller är bögar ;) btw, skitsöt blogg!

2011-02-25 @ 21:20:23

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback