+/-



Allt negativa om denna måndagen: Att det är måndag. Att jag inte hann äta imorse och det var skitmat i skolan. Att jag fick IG på mitt matteprov, 2 poäng ifrån G. Att jag inte kan några av låtarna till lucian imorgon. Att jag hade/har haft mensvärk hela jävla dagen. Att jag inte va hemma förrän halv fem ifrån skolan. Att jag liknar en kines på bilden utan smink.

Allt positiva om denna måndagen:
Att jag fick VG på mitt noprov. Att jag fick ett gott skratt när Sara sjöng. Att vi ska ha ett inlämningsarbete inom SO som jag ser fram emot?? Att jag förmodligen har något att se fram emot denna veckan. Att vi fick reda på att vi ska se film dom sista lektionerna på tyskan. Att jag fick skratta med sara och träffa alla mina andra fina vänner. Att le för att jag smsa med han.

Kommentarer
Postat av: Sara Göransson

Känner mig duktig nu! Thanks my love. And hey you, you're beautiful.

2011-12-12 @ 18:09:58
URL: http://saralouisegoransson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback