To make you feel my love



Älskar Hannas inlägg nedanför!! Äntligen kommer hon hem mongot. Känner mig helt tom utan henne ju. Iallfall over to the blog, fått en kommentar om vart min tröja är ifrån (hej Caroline) och den är från någon marknad som min mamma köpte när hon va 20-någonting haha. Och en annan kommentar var om jag hade en blogg.. typ och ja det har jag. Fast jag bloggar inte. Men kanske ska börja igen, fast på en ny. Låter Ebba uppdatera dig då haha. Och ett stort fet TACK till att du läser inläggen och är uppmärksam, istället för folk som typ ba frågar random saker utan att ens läsa inlägget - där ett svar på deras fråga finns liksom. För såna personer kommer få mig att dö i en hjärtattack när jag är 20.

Erika


Kommentarer
Postat av: felicia

undebart fin bild!!

2011-08-05 @ 23:03:27
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback