VÅR GER EN LYCKA

 
Blå himmel och dom fula snödropparna som är det första tecknet till att det är vår. ÅÅÅÅh vad glad man blir när solen skiner, hade kunnat gå it i bikini och börjat sola nu (haha!!)

Idag hamnade jag i soffan med min gröna filt, har verkligen inte kraft och ork till skolan när jag är febrig och när näsan rinner nonstop. Försöker vila ut mig idag så får man hoppas och be på att det går med skolan imorgon. Just nu tittar jag på tv och myser med min söta hund om 3timmar ungefär kommer mamma hem, försökte övertala henne att köpa med bullar så vi kunde fika. mummmmms. nej nu ska jag sätta på en film eller fortsätta läsa min bok (som jag läst sådär 10gånger men aldrig tröttnat på)

Kommentarer
Postat av: mamma

stackars... krya krya...

jag handlar bullar med mig hem, orkar du ha kaffet klart vid 12.45???

puss mamma

2010-03-04 @ 11:48:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback