RANDOM

+ Nytt på bloggen, Jag tackar Sara för hjälpen.
+ Åkte till stan med två underbara tjejer. Tack för dagen.
+ Fick med mig två grymma plagg hem.
+ Min cykel har blivit stulen men försäkringen saved my ass.får en splitter ny.
+ Har fått tid till navelpiercing (lördag,känn dig längtad!!)
+ Jag har hittat mina hörlurar som jag nu förövrigt bor i.
+ Jag har blivit 400:- rikare.

- Det är snöstorm!!!!!
- Jag vill ha sommar.
- Tygskor går inte så jätte bra att ha i detta vädert.
- Gå ut med hunden. usch inte roligt i detta vädert.
- Jag har tappat bort mina vantar.
- Hitta inte min älskademössa som ja skulle handla i stan.slut!
- Det är ett år sen.. jag fann min kärlek!

Till detta får ni en bild (vår trädgård,just nu!)+ en grymt bra låt:

Oasis-wonderwall

Idag har ni bannemaj fått allt: plus/minus, lite fakta, bild + en gryyym&gammal låt.


Kommentarer
Postat av: SARA

jag älskar dig snäckan!

2010-01-27 @ 21:25:19
URL: http://hheysaraa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback