NYTT

 
Svart skjorta H&M, Blå/vit skjorta Gina Tricot, Jeans Vero Moda, Klänning JC (Rea, från 499:- till 149:- !!!)
 
Allt ifrån mormor så därför vet jag inte affärerna.

Hittade lite (mycket) i stan idag, ja.. jag har ångest nu även om jag är nöjd. Jag måste ju spara, skärpning på denna fronten.
Igår var jag hos mormor för att fira hennes födelsedag, man skulle kunna tro att det var min istället hehe.
Jag fick hem mig en jättefin kofta/cardigan, två byxor 'chinos', skärp och en klocka som måste få nya batteri.

Kommentarer
Postat av: sara

fint ebbis :D



sv: ska bli blond igen, sakta men säkert :D hahaha nej men orkar inte klydda med mitt hår för de är så sjuuuuukt slitet <3

2010-08-10 @ 21:46:03
URL: http://saraaamanda.blogg.se/
Postat av: anonym

vad kostade skjortan från H&M ? :)

2010-08-11 @ 16:20:19

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback