jag svär mycket när jag är förbannad.....

Detta är då först angående detta inlägget och sen om detta inlägget inkl. kommentarerna. Så ni som inte bryr er om detta kan bara bläddra vidare. Hehe, väldigt onödigt inlägg egentligen men måste bara skriva detta en gång för alla.

Allting började med att någon random kommenterade om att jag va rasistisk över att mitt nyårlöfte förra året var bland annat att se en neger naken. Vilket jag självklart var tvungen att påpeka, och eftersom den random personen var så feg att skriva anonymt så var jag tvungen att ta upp det i min blogg för att bara undra en ynka fråga till just den personen, och den ynka frågan var vad det rasistiska med det var? Självklart har hon nu inte ett svar varför men helt plötsligt startades tredje världskriget på min blogg? Om att det var rasistisk att kalla dom det eftersom dom slavade i USA.. HUR KOM SLAVERI I USA IN I DETTA?VAD HAR DET MED SAKEN ATT GÖRA ÖVERHUVUDTAGET? Och enligt någon kommentar (anonym såklart) "Okej tjejen vi vet att du är svenne och egoistisk men bara för det behöver du fuck heller säga neger?" Man bara tjena dubbelmoral, hur är det läget? .. Jag får inte säga neger för att det är kränkande för slavarna, men du får kalla mig egoistisk eftersom jag är svenne? Och kom inte och säg att jag är egoistisk som inte tänker på slavarna i USA, cause you don't fucking know me!! Och sen att ordet neger är straffbart? SNÄLLA... Då borde fan hela jävla Sverige sitta inne just nu, inklusive negrar eftersom det är de dom kallar sig själva? Jag hade förstått att folk blivit upprörda om jag kallat dom blatte, svartskalle, eller något dylikt.. men ärligt talat förstår jag verkligen inte det rasistiska i neger eftersom det är en "mild" form, det är ett "finare ord" av andra uttryck. Och jag håller med den tjejen som sa att det bara var sjukt töntigt att ens hänga upp sig på detta. För det är det verkligen, jag bryr mig inte en sekund.. (förlåt om jag är oartig nu men är bara ärlig, om det är okej för er alla där ute :) eller ni kanske vill skapa en argumentation om min oartighet nu också för att jag är svenne?..) men jag bryr mig helt ärligt inte en sekund om era åsikter. Allt jag behövde veta var en liten ynka sak ifrån den anonyma och det var vad som va så himla rasistisk med det jag skrev? Bara för det behöver inte alla ni komma hit och kommentera hit och dit. I really don't care. Ta ni upp det på er So lektion eller något när skolan börjar.
Vad vill ni att jag ska kalla dom nästa gång då? Helt ärligt.. ni sitter här och klagar på mig för att jag använder ordet neger? Men ursäkta då för er som tog illa upp av det ordet. Men ni som nu är experter på att hacka på annat "rasistiskt folk" så ska ni klaga på något sverigedemokraternas medlemar isåfall. Så nej tack, inget mer jävla tjat om att jag är egoistisk för att jag inte tänker på dom, och inget mer jävla tjat om att neger är straffbart, oj ja sa neger? Well, go ahead and fucking punish me.
Ingen av er som skrivit någon liten kommentar känner inte mig, ni vet inte om jag är rasistisk eller inte. Ni vet inte om jag är egoistisk eller inte. Ni vet inte om jag är en kränkande person eller inte. Så då kan ni faktiskt inte komma och säga något iheller. Detta är det sista jag säger om detta nu, ifall inte den anonyma som JAG IFRÅN ALLRA FÖRSTA BÖRJAN VILLE SNACKA MED skriver. För då vill jag gärna, fortfarande, höra om hennes/honoms åsikt. Inte någon av er andra.

Kommentarer
Postat av: Vilmalouisedavidsson

Jag håller helt med dig Ebba och förstår hur du tänker osv. Det är till och med så att JAG som inte ens varit med i konversationen blir upprörd. Och att skriva anonymt är ju det värsta, fuck vad sur jag blev nu. Förfan alltså, dessutom är det din blogg och du får väl skriva va du vill..

2012-01-04 @ 22:01:16
URL: http://vilmalouisedavidsson.devote.se
Postat av: Anonym

Seriöst.. Varför går folk så jävla djup i det hela med forntidshistorier om slaveri etc? År 2012, I Sverige, har vi något så kallat "Svenska akademiens ordlista", där ordet "Neger" förekommer i.

Förklaring: (uppfattas som nedsättande), Person med mörk hy och afrikanskt ursprung.

Vad är det rasistiska? Var är felet? Svenne-Neger, Neger-Svenne. Kom igen.. lev 2012 inte 1800

2012-01-05 @ 23:41:38
Postat av: Erika

FAN VAD JAG ÄLSKAR DIG ANONYM!!!!!!

2012-01-06 @ 02:44:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback