When I'm with him I'm thinking of you



Fick en fråga om vart jag hittar min inspiration till att skriva.. och jag har bara ett svar vilket är: låtar! Texter i en låt kan beskriva så mycket för mig. Som t.ex den senaste texten jag skrev för er för några dagar sen (klicka här) under tiden jag skrev den texten så lyssnade jag på låten här ovanför, varje dag. Så om ni jämför med min text och denna låtens text så ser ni ett samband..man måste bara göra om det till sina egna tankar, sin egna speciella text helt enkelt. Och nej jag leker inte att jag är värsta poeten, men jag lovar att när man mår dåligt så finns det inget bättre än att skriva av sig.. verkligen inget bättre.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback