You can do anything you set your mind to


Fredag: efter skolan stack jag och Anton ner till stan för att handla inför kvällen, sen mötte vi upp Bengan och Tim, stack sen hem och lämna min cykel och dom tre till Tim, kom sen till Tim där vi var en stund sen blev vi körda till Tobbe, samtidigt kom lizzan och ijda.. Vi satt och snackade, grillade, badade och skrattade, någon gång under kvällen kom Julia också och sen fortsatte allt det roliga. Super mysig kväll!



Lördag: vaknade ganska sent sen låg jag och drog mig en lång tid. Tillslut hoppade jag in i duschen och sen körde daddy mig hem till Lina där även Felicia var! Vi lekte hemmafruar och stack sen och mötte upp William, Christoffer och axel. Vi gick ner till stranden för att äta och grilla mashmallows, sen fortsatte vi hem till lina för att "bada" haha, hade ännu en supet mysig dag.



Btw. Det har blivit lite mycket collage på sista tiden men äh, det får ni stå ut med!

Kommentarer
Postat av: andrea

men dina collages är ju härliga! :D

2012-05-30 @ 09:55:35
URL: http://deija.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback