Bättre än såhär blir det ju verkligen inte.



Kunde inte få en bättre bild på mig själv och då är det illa.. Börjar med allt det negativa: hann vara frisk i en vecka och igår blev jag dålig igen, stoppa ju inte mig ifrån att vara ute så inatt frossade jag med 39-40 graders feber.f Kommer missa skola mycket, och missar den soliga underbara veckan!!! Lite positivt nu då: jag har haft det superkul nu på långhelgen med tjejmys, grillkväll i skogen, myskväll med fotboll osv. Något annat som är väldigt positivt är att jag sticker härifrån om 17 dagar, eller kanske blir sjuk då med? Inget verkar gå som jag vill... Positiva jag!! Ha det bra alla finisar, stay beautiful.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback