Min senaste vecka i bild och text



Måndag: Var i skolan sen direkt efter skolan gjorde jag lite läxor i solen (vi fick i alla fall bra väder en dag denna veckan).. en stund efter det stack jag ut med Anton, Tim, Ida, Ijda och Julia så spelade vi fotboll/snackade/lyssna på musik och sånt kul!

image description

Tisdag: Vanlig skoldag, började dock med hemkunskap där vi gjorde tårta och firade att vi aldrig mer skulle ha hemkunskap.. helt okej! Ser ni kladdkakan i mitten? Det är min, Ijdas och Julias.. och ja, det är en kladdkaka. Kommer inte ihåg vad jag gjorde senare på kvällen faktiskt.



Onsdag: Snabb skolgång, efter skolan följde Anton med mig hem. Jag duschade och fixade mig, han somnade haha. Sen drog vi till honom och efter det mötte vi upp Bengan och Elliot så stack vi ner till stan för att äta ute med hela klassen. Hur mysigt som helst! Finaste hanna på bilden.



Torsdag:
Skolan (no shit liksom!!), kommer faktiskt inte ihåg vad jag gjorde efter skolan.. Jo, det va då jag va så jäkla trött så jag stupade i säng halv fem och vaknade sen utav att min pappa skrek på mig vid halv åtta, hade bestämt med Lina men jag råkade ju crasha dom planerna! Bilden är ifrån höstas när Erika var här, hör inte till min torsdag överhuvudtaget men den får ni se på ändå.



Fredag: Direkt efter skolan stack jag hem för att städa rejält och sen börja packa, vilket jag gjorde! När jag var klar med allting cykla jag ner till stan med Ida för att äta ute, sen träffade vi Anton, Tim och Ijda.. Vi stack till hemmakväll och sen hem till Tim för att mysa framför bland annat Big brother.



Lördag (idag): Vaknade svin tidigt </3, efter att jag dragit mig i sängen ganska länge så hoppa jag in i duschen och åkte sen ner till stan med min syster och mamma. Vi handlade till Alejandro, shoppade inför resan, växlade pengar och fikade på vattentornet! Och idag är ingen vanlig dag för det är Bengans födelsedag, så ikväll träffar jag honom och hela "gänget" sen sover anton här!


Kommer förmodligen inte blogga på jätte länge, mest eftersom jag har så mycket att göra nu fyra dagar innan jag åker (tänker inte säga vart, det säger jag på onsdag när jag åker), kommer i alla fall vara borta i två veckor och då vill jag inte tänka på bloggen eftersom jag verkligen behöver komma ifrån mitt vardagliga liv just nu.
Men ni som har instagram och fortfarande hänger kvar här på min blogg, följ mig! Här blir inte mycket uppdatering, men på instagram blir där det.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback