When you're far away, i miss you



Tja babes! Tycker själv jag borde vara med på blogg.se's framsida där de 10 mest aktiva står, men inte det nej *sjukt besviken*. Men kände att jag behövde ta tag i mitt privatliv en del så jag tog en liten pause, nu är jag på gång med mitt nya år och jag är faktiskt, lyckligare än någonsin. Medans jag hälsar 2012 välkommen så hälsar jag även min nya design välkommen (tryck F5 om ni inte ser). Självklart är det the one and only, [erika] som gjort min nya design och även redigerat denna bilden. You're best, and you know it.

Kommentarer
Postat av: a

ebba du är rent jävla amazing fin,

glöm aldrig det!

2012-01-13 @ 16:26:17
Postat av: Anonym

Jag avgudar dig. Du är hur vacker som helst. Min inspiration - min förebild. Känner själv på hjärtat att du är en guldvärld tjej. Din personlighet strålar när du ler. - xx

2012-01-14 @ 22:48:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback