Det är året, tjugohundratolv. Det är mitt år.

Detta året ska jag lägga all min energi åt skolan.
Detta året ska jag våga ta risker, våga göra misstag.
Detta året ska jag lära mig av allt vardagligt jag gör.
Detta året ska jag sluta bli fast i gamla vanor. Göra nya saker.
Detta året ska jag tänka på mig själv lite mer, på mitt eget bästa.
Detta året ska jag ta vara på varje sekund jag har med dom jag älskar mest.
Och detta året ska jag gymma.
Och bli smalare så jag blir nöjd med min kropp och hälsa.
Detta året ska jag stå upp för mig själv så inte alla tror att dom kan ta mig förgivet.
Detta året ska jag kunna vakna varje dag och vara lycklig.
Detta året ska jag kyssa värdelösa människor hejdå, för att dom inte ens är värda min tid.
Detta året ska jag vara mer spontan, i alla fall under sommaren. Känna friheten jag lever i.
Och detta året ska jag stå fast för mina nyårslöften som sammanlagt blir att vara en bättre människa. Och jag ska kämpa för att övervinna allt det jag inte klarat av innan, som jag ska klara av nu.

Detta året börjar idag, just precis idag. Watch me.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Go for it girl!!

If there´s a will, there´s a way!!! =)

2012-01-10 @ 13:19:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback