2012 test

Du är:
Heter? - Ebba Bengtsson
Ålder? - 15, 16 till sommar
Vikt/Längd? 159,5 (den femman är viktig!!)
Bor? - Trelleborg.
Hårfärg? - Blondin/gulin- hahaha
Ögonfärg - Blåa
Kommer ifrån? - Min papps ofc.
Bor med - Föräldrar, två syskon.
Har du husdjur? - Hund (tja svensson svensson familjen)

Din kärlek under 2012
Är du kär? - Håller på att bli...
Älskar du någon? - Älskar en hel drös!
Är kärlek viktigt för dig? - Det viktigaste vi har här i livet.
Singel eller förhållande? - Förhållande,
Tror du på kärlek vid första ögonkastet? Tror inte på att det blir kärlek vid första ögonkastet, eftersom då faller man ju för utseendet bara..

Vem
Träffa du senast? - Hanna!
Ringde du senast? - "M"
Fick samtal från senast? - Johanna
Pussa du senast? - Min broder.
Kramade du senast? - Min mor.

Har du under 2011
Suttit i häktet? hehe,eh..nej.
Stulit en bil? Vad ska man annars göra under helgerna?
Gråtit för en person? Yepp....
Känt dig värdelös? - Ja.
Blivit kär? - Fallit mer och mer
Träffat nya vänner? - Indeed
Gjort val som förändrat ditt liv? - Inte direkt
Knarkat? - Aldrig-
Varit gravid? - Hell no
Gjort något riktigt galet? - Självklart!
Piercat dig? - Nepp,
Tatuerat dig? - Nix.
Gjort inbrott? - Pft,nej.
Köpt stulna saker? - Inte det heller nej.

Har du
Festat i ett helt dygn? Nej det tror jag faktiskt inte..
Haft telefonsex? - Haha nej, fan vad awkward.
Ätit så mycket att du kräkt? - Nej.
Slagit någon? - Inte på blodigt allvar, tror jag..
Tyckt om någon? - Yes
Varit kär i någon? - Ah..
Sagt att någon ser bra ut men inte menat det? - Ja faktiskt haha.
Hatat ditt utseende? - Inte hatat, men under mensperioderna när finnarna kryper fram vill man bara gömma sig.
Legat på sjukhus? - Nai
Åkt ambulans? - Nix
Varit utomlands? - En del japp.
Kysst någon riktigt ful? - Haha ja..(not proud)
Haft sex med någon du ångrar? - Njäaäaäaejej, nej.
Druckit alkohol? - Japp!
Knarkat? - Aldrig.
Rökat? -  Yesbox
Snusat? - Haha...
Sovit hos en vän? - Jajamensan!
Sovit med motsatta könet? - Jajamensan!
Gjort något riktigt dumt? - Jajamensan!
Vad gör du nu? - Skriver..
Köpte du senast? - Godis..
Vad har du på dig? - leggings,svart linne och skjorta!
Vad du göra ikväll? - Hahaha, bra stavning. Åka till en fin vän med "M" och hans kompis.
Vill du bli när du blir stor? - Lycklig
Vad ska du göra innan du dör? - skillnad
Vad äcklar dig? - Prickigkorv, otrevliga människor, otrohet.. osv osv!

När
Duscha du senast? - Innan idag.
Byta underkläder senast? - Efter att jag duschat.
Sola solarium senast? - Typ våras.
Lyssnade på musik senast? - Idag.
Grät senast? - Igår,
Hade sex senast? - Vet inte...
Fick du senast någonting? - Todaay

Denna månaden
Varit glad? - Väldigt!
Kysst någon? - Yesyes
Varit på begravning? - Nej.
Haft sex? - Nej.
Gråtit? - Ja.
Gjort något dumt? - Nej, eller jo kanske..

Vad gör du
Om 10 år? - Pluggar jag.
Imorgon klockan 10? - Sover jag.
När du är ledsen? - Gråter jag.
När någon ringer dig? - Svarar jag.
Om kvällarna? - Chillar jag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback