Love is friendship on fire.



Hejsan! Blev en oväntad-mini-bloggpause, eller kanske mer the-world-off nu när det har varit lov! Har suktat efter lov så himla länge nu (mest eftersom nian tar kål på en!) så jag har faktiskt inte varit så himla närvarande när det gäller datorn osv. Har chillat pung hela veckan kort sagt! Vilket har varit himla behövligt.

Idag är nog den enda dagen då jag faktiskt tillbringat lite egentid med bara mig själv under lovet, och ikväll kommer bli den enda tiden jag har tillbringat med min familj. Kvalitetstid tror jag dom brukar kalla det! Nähe, jaha.. här ligger jag i min alldeles nybäddade säng (viktig info!) och gör ingenting. Är lite deppig över att skolan snart börjar och lovet idag är över, men life goes on anyway. Borde ju inte klaga, har haft ett supermysigt lov och dagarna går så himla fort, det är ju snart mars månad? Galet! Snart borde ju våren komma också, det blir bara ljusare och ljusare om kvällarna. Okej, ska sluta prata strunt nu! Kommer blogga om en stund igen då jag kommer lägga in ett collage med bilder från mitt lov och kanske en liten text på vad som har hänt.. nej förresten, stryck det. Oviktigt! Dom har sett ut såhär: Mattias, Mattias, Johanna&Hanna, Mattias. Mattias varje dag förutom en! Hoppas ert lov också har varit skönt/roligt/fartfullt/mysigt. xx

Vill också säga grattis till Lina som blir 16 år idag. Grattis gumman! Och grattis till min älskling som har namnsdag idag haha. Grattis Mattias!

Kommentarer
Postat av: Lina

Tack fina vän! :)

2012-02-24 @ 23:34:42
Postat av: Anonym

Hej ebba, jag har världens problem skulle behöva din hjälp ..

jag gillar en kille vi har snackat jättelänge, och träffats och sånt, vi går på samma skola osv ...

häromkvällen var det en fest båda va där och han va då full han började hålla på med en annan tjej och tog på henne och sånt, jag bestämde mig för att inte bry mig, senare fick jag veta att dom var på ett ställe oh vat där typ en halvtimme om inte mer, jag blev så arg att jag bestämde mig för att aldrig prata med han igen ..

han har försökt flera gånger att säga förlåt osv, och han säger att han gillar mig.

jag har bett han att inte smsa eller ringa mig, jag tycker inte man kan skylla på fyllan..

men jag kan inte släppa honom.

jag vetinte vad jag ska göra, ja klarar inte av att skita i han .. snälla hjälp mig ebba ..

2012-02-25 @ 14:20:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback