Frågestund - Del 2

Berätta om dina föräldrar och dina syskon, inklusive Milleman & Mattias!
Mamma, Ulrika.. min älskade mamma som alltid stressar vart hon än ska att jag blir orolig över hennes hjärta, henne stora hjärta som hon omfamnar en med varje dag. Min älskade mamma som kan läsa mig så enkelt, så enkelt att jag inte ens kan hålla en ynka liten hemlighet för henne (som när jag började smsa med mattias, samma dag lade hon märke till att jag något va annorlunda med mig). Min mamma är min bästavän. Tills döden skiljer oss åt.
Pappa, Fredrik.. Min underbara pappa.. när jag var liten så var pappa den enda mannen som existera för mig. Jag är så lyckligt lottad över att få ha just han som pappa, hade aldrig någonsin velat ersätta han mot någon annan. Han är den finaste pappan och jag älskar honom över hela mitt hjärta.
Syster, Ida
... Min stora syster som jag sen barnsben har haft som förebild och fortfarande har, hon är en sådan person som aldrig dömmer andra personer.. man ska vara glad om man får en plats i hennes hjärta, och man ska vara överlycklig om man vinner det - för det är något hon verkligen håller hårt om. Hennes stora hjärta. Vi bråkar väldigt sällan, vi kan lägga ur våra damputbrott på varandra för vi vet vart vi har varandra i slutändan ändå. Vi skrattar,gråter,slår,bajsar,spyr,klär oss,sover, you name it.. vi gör allt tillsammans.
Bror, Abbe
.. Min lilla bror som jag längtade efter såå himla mycket, sen första sekunden han andades har jag varit vid hans sida (bokstavligttalat första sekunden haha).. Kan verkligen inte se en värld utan min bror, kommer föralltid skydda han vad som än händer. Så fort jag vet att han inte är i säkerhet eller bara ser en liten skorpa på hans knä så blir jag vettskrämd. Han är min lilla ängel på jorden.
Min hund, Millepille
... finns ingen stördare än han haha. Han får en liten beskrivning: han är pain in the ass när han vill gå ut och gå i regnet och snöstormar men väldigt älskad resten utav tiden. Han är det dära lilla extra i mitt liv. Som min egna lilla bebis.
Min pojkvän, Mattias
... min fina pojke som är mitt solsken i varje mörker. Han är one of a kind. Vart jag än går så har jag ett leende på läpparna och varje steg jag tar med det leendet är tack vare honom. Han är precis som min syster, dömmer aldrig människor. Han har aldrig någonsin sett ner på mig eller dömt mig på något sätt vilket är så himla guldvärt..Han har ett hjärta av guld. Jag säger samma som han sa till mig: Den bästa pojkvännen man kan tänka sig.



Hur länge har du varit kär i Mattan? Det är så svårt att säga.. men då det verkligen blev solklart för mig att jag fallit var när jag smsa sara hur jag kände direkt efter jag sagt hejdå till honom och fick svaret "du är förälskad" tillbaka. Det var väl efter att vi träffats efter 3 gånger eller något.
Läser mattan din blogg? Han är min största stalker hallåå?!?!?
Torktumlaren är din favorit har jag hört? (I munnen asså... ;) ) bara så sjukt störd är du johanna...
Favoritresmål? Kan jag ikke svara på.. Om man vill se saker: London. Om man vill njuta: Rhodos. Om man vill finna sin soulmate: Mallorca. Om man vill ha ett andra hem: Italien.


Favoritfärg? Mörkblå, och vinröd.
Favoritex? Alltså har inte direkt något favoritex..
Håller du fortfarnade kontakten med Robin, Fredrik, och Jacob? Robin?wtf johanna?..Nej, eller lite då och då kanske, men det är typ "hej, läget?,vad gör du?, okej..ha det så bra, hejdå"
Vad är godast av allt som finns? shit vad svårt... får väl säga lax!
Kompis med bäst humor? Alla med Johan Glans-humor.
Och sämst? Du johanna... (säger det med kärlek)
Vem är din snyggaste/sötaste kompis? Alla är så fina!
Och fulaste? Ingen!
Hur tycker du att du är utan smink? Trött,hängig och lat men samtidigt fräsch typ haha. sug på den blandningen!
Hur beskriver man ditt hår? Nordiskt med en touch av grönskande solsken kanske? Bitch, you nailed it.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Du har svarat på allt frågor förutom mirza Stephanie oliver och hanna frågorna? Varför det?

2012-02-11 @ 10:53:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback