I see your blue eyes everytime I close mine.



Har nog använt alla ursäkter för mina pauser i bloggandet att jag inte har flera.. har sjuklig damp på telenor som gav tillbaka min mobil helt orörd, den gick alltså inte att laga ??? idioti. Så nu mera lever jag med en mobil då fjortistiderna började, nämligen året 2008. Har alltså inga bilder eller något alls att visa.

Catch up time:
Skolan går faktiskt hyffsat snabbt men ändå trögt eftersom man bara längtar bort. Vi har avslutat både svenska och no nationella och påbörjat engelskan.. självklart har dom det bästa till sist, matte. Jätte kul, verkligen.. är inte alls nervös eller orolig över att få IG, inte ett dugg faktiskt (gillar att vara ironisk). Antar väl att jag får trösta mig själv med att jag har en del att se fram emot som..
valborg, trycket (dans för alla som går ut nian i trelleborg), spex, förmodligen (alla nior på skolan klär ut sig), och sen slutar jag lite mer än en vecka innan alla andra... surprise!!! Det hade ni såklart ingen aning om, and we keep it that way.

Något annat jag såg väldigt mycket fram emot var dagen jag väntat på i över tre år, dvs. att se simple plan.. vilket jag gjorde i onsdags. Och det var den, bokstavligt talat, bästa dagen i hela mitt liv. Bara jag såg Pierre (sångaren) komma ut på scenen så föll tårarna och jag flippa ur totalt haha, låt oss säga att jag knappt hade röst kvar efteråt.

Sen har inte mycket mer hänt i mitt liv och i min vardag, i fredags grillade jag med anton,bengan,nille och tobbe.. och med dom har man det alltid grymt bra så det finns inget att klaga på, senare på fredagen sov anton här och när vi vakna på lördagen mådde vi båda dåligt (nä ingen bakfylla). Antar att min bror eller syster smittat mig för hela lördagkvällen och min söndag har bestått av och kommer bestå utav att vila eftersom jag inte vill missa något i skolan nu den sista månaden! Annars mår jag super bra, hoppas någon hänger kvar på min blogg och kikar.. ni som gör det. Ni är bäst! Hoppas ni haft en underbar helg, kram.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback