'

För 5 år sedan...
Skulle jag fylla elva år gammal, jag hade fått en lillebror och vi skulle flytta in till stan en stund tills vi hittade ett större hus som vi kunde flytta in till. Min fjortis-period började komma då också, (inget jag är stolt över).

För 3 år sedan...
Åkte jag till Italien under sommaren och jag tror det var detta året vi även flyttade in till det stora huset vi hade köpt också, vilket jag inte gillade alls.

För 1 år sedan...

var allting likadant som nu fast samtidigt verkligen inte. För ett år sen trodde jag att jag kunde så himla mycket och att jag var så himla mogen, FEL EBBA. För ett år sen var jag brunett också.



För 3 månader sedan...
Startade jag ett fantastiskt år med två av mina favoritbrudar Sara och Lina i Vellinge med en massa annat trevligt folk. Jag var hur lycklig som helst kommer jag ihåg, hade inga bekymmer alls om någonting.

Igår...
Köpte jag min syster och moster present till min mor som fyller år idag, efter en del shopping fikade jag och min moster (bäst är hon!). Och efter det åkte jag och opererades! Resten av dagen gnällde jag, drogade alvedon, smsade och drack monster,åt chips och kolla film under hela natten med min syster.

Imorgon...
är det påskafton, så vi (vi nu mera är jag,syster,bror,mormor) åka hem till min moster för att fira påsk där.. Vill träffa sara också så får se om vi träffas imorgon eller idag. Hon måste hjälpa mig att duscha också..like a retard, i know haha.

Om ett år...
då är det inte länge till jag går ut ettan, förhoppningsvis trivs jag med min linje, förhoppningsvis trivs jag inte med klassen men jag är inte där för dom så.. who the hell cares? .. Mer vet jag inte ett år framåt. Hoppas jag är lycklig.

Men innan dess...
Har jag nu ca. en månad kvar med min underbara klass, även om jag inte kommer sakna klassen ett skit (sorry guys) men jag hatar den jävla skolan, så enda anledningen för mig att komma tillbaka är för att hälsa på Björn. Sen har jag ju ett sommarlov framför mig, åh vad jag ska njuta. Mitt sommarlov börjar ju lite tidigare än alla andras. Sen ska jag träffa Erika som jag saknar så himla mycket att det är sjukt. Jag hoppas jag inte gör mig själv besviken under detta året.

Kommentarer
Postat av: Hannah

Björn som i gympalärare Björn?

Haha han va bäst, BÄST.. :)

2012-04-07 @ 08:27:25
URL: http://hannahmathildas.blogg.se/
Postat av: Lina

OCH du får ju inte glömma våra sommarkorts planer för sommaren!

2012-04-07 @ 12:52:06
Postat av: Anonym

hej! har lite frågor :)

varför vill du inte trivas med din framtida klass?

är det slut mellan dig och mattias?

VARFÖR HAR DU OPERERATS? :)

2012-04-08 @ 22:31:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback