What if we fuck it up again honey, wouldn't that be a shame?



Det är fan deprimerande att kolla tillbaka i bilder (note to myself: never do that again!) Sitter hemma och äter, har lunch nu i skolan, vi har haft skoljoggen..perfekt väder för det. Ska tillbaka till skolan nu, (tack gud att mamma kör mig.) Har fullt upp idag, måste hem och packa osv eftersom jag ska sova hos Hannibanni inatt..hon ville inte vara forever alone nu när hennes pappa är iväg så jag är hennes hero. (varför har jag skrivit så mycket på engelska? haha, orkar inte)

Kommentarer
Postat av: cornelia

Länkade dig på min blogg nere i vänstra sido menyn.

Hoppas det är okej med dig :)

2011-09-14 @ 20:32:19
URL: http://corneliiaofsweden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback