Svar på tal.



1.Jätte söt bild! Jag undra bara hur du sminka dej, använder du eyliner? och gärna vilka märke på sminken!
2.Jävel vad snygg brud!!!
3.menar du att du har redigerat ögonbrynen i vekrligeten eller på bild? :)

1. Tack så jätte mycket! Jag använder tre olika mascaror, men bara typ två drag med dom två första sen "matar jag på" med volume million lashes och sen använder jag eyeliner japp, har ingen aning vad det är för någon eftersom jag köpte den på ullared hehehe.
2. Du är snygg snäckan!!
3. Haha förlååt, men jag tänkte på Stephanie direkt när jag läste denna frågan, varför? För det är en riktigt korkad fråga, inget illa menat..eller? Nej men, hur fan redigerar man ögonbryn i verkligheten? Det är självklart på bild, ps!

(frågor härifrån)

Kommentarer
Postat av: stephanie

HAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHHAHAHAHAHAHAHHAHAHA

faaan vad rolig kommentar, hahaha fan vad kul!

Tack för du tänkte på mig, känner mig så speciell :*

2011-09-26 @ 21:17:15
URL: http://stephaniiesimic.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback