Happy girl

Kommentar:
fy bubblan vad du passar i den frisyren! så himla snyggt, blir själv jättesugen på att klippa de så eftersom blir så avundsjuk på dig. jag hoppas verkligen inte du är missnöjd med de eller saknar de långa håret. riktigt snyggt.
men mina frågor angående ditt hår, vad använder du för shampoo och balsam?
använder du inpackning, i så fall vilken och hur ofta?
borstar du de efter duschning?
hur ofta duschar du de?
plattar du de varje dag?
hoppas inte de blev jobbiga frågor.
awesome blogg ebba! :)<3

Svar:
Jag måste bara säga fy bubblan vad jag blev glad av denna kommentaren! Tack så jätte mycket för din kommentar om håret, och aw tack så jätte mycket!
Frågorna angående mitt hår kommer nog inte vara så jätte intressanta eftersom jag inte gör något alls speciellt, jag använder syoss shampoo och balsam (balsamet har jag dock i håret i ca.5 minuter). Inpackning använder jag inte alls ofta, fast jag måste säga att jag blivit bättre på det! Och jag lovar er att kör ni/du med hårinpackning 2-3 gånger i veckan isatt i en timme så gör det skillnad, jävligt stor skillnad! Och nej, jag borstar inte mitt hår efter duschning, låter det självtorka oftast och sen borstar jag det. Varannan/varje dag duschar jag.. har jag en slappdag så skippar jag att duscha ibland eftersom jag hört att håret trivs i otvättat hår ibland (?). Mitt hår plattar jag varje dag, förutom då jag inte sätter upp det..vilket kanske inte är så jätte bra! & Återigen, tack så mycket.. det är kommentarer som dessa som får mig att vilja blogga ännu mera.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback