:)

BRUKAR DU KOMMA I TID:
Ja, det brukar jag väl..till skolan i alla fall hehe.

HAR DU BRA KONDITION:
Pass? haha..skäms så dålig jag har jämfört med vad jag hade när jag spelade fotboll.Åh fotboll, miss it.

NÄR BLEV DU FOTAD SENAST:
Ingen aning, helgen antar jag..

HUR KÄNNER DU DIG NU:
Ensam

VANLIGASTE FÄRG PÅ DINA KLÄDER:
Blått i guess.

KAN DU LAGA MAT:
Jag totalt suger på det, följer jag recept blir det väl bra.. sålänge det inte är kött (smakar bränt) osv..

VAD PLUGGAR DU:
läxor...16 ämnen, yey.

BLIR DU BRA PÅ KORT:
Inte specielt.. ser man bra ut blir man ju bra.

NÄR OCH VARFÖR GRÄT DU SENAST:
Igår, kollade på något tv program.

VAR DET PINSAMT ATT SVARA PÅ DET:
Haha nä, antar att dom som känner mig inte blev förvånade av svaret.

HADE DU EN BRA KVÄLL IGÅR:
Inte bra kväll alls, jag hade ju hanna vid min sida men annars gick allt annat åt fel håll.

DIN FAVORITDRYCK PÅ MORGONEN:
Juice.

ÄR DU NYTTIG:
in my ass.. Nej alltså, nyttigaste jag ätit är subway.

HAR DU NÅGONSIN HAFT NÅGOT JOBB:
Om sommarjobb räknas som jobb? så ja, hehe

ÄR DU BLYG:
Beror på vilken situation jag sitter i.. med mina vänner? Inte alls. Men "nya" människor? Ibland.. Med Erikas vänner? JA, haha.. känner mig onormal med min skånska då. Men jag jobbar på de.

VILKEN TID GICK DU UPP IDAG:
Blev väckt vid kvart över sju av mamma som ringde mig.

VILKET TV-SPEL SPELADE DU SENAST?
Kommer inte ens ihåg sist jag spelade tv-spel, fast tycker det är rätt kul ändå när jag väl spelar haha.

VILKET TV-SPEL ÄR DITT FAVORITSPEL?
Bilspel!

HUR MYCKET KRÄVS FÖR ATT DU SKA BLI FULL?
heheheheh

HAR DU SPYTT OFFENTLIGT?
Nix.

JAG SOVER:
alltid på sidan eller på magen, på magen mest..med benen över hela sängen, lider lite med hanna.

VAD SA DU SENAST?
"Hälsa farfar! Hejdå" Till min farmor som jag nyss snackade i telefon med.. hon och farfar har precis kommit hem ifrån två veckor i Frankrike, fuskigt!

VAR DU PÅ FESTIVAL I SOMRAS?
Nej, det var jag ikke.. eller jo förresten, det va jag ju. Om Fallens är en festival?Och Malmöfestivalen, och Palm haha.

VEM RINGER DU NÄR DU ÄR ARG/LEDSEN?:
Min mamma, Stephanie eller Hanna.

VAD SKULLE DU BEHÖVA NU:
Kärlek.

HAR DU SNYGGA SKOR:
Converse i mitt hjärta.. bokstavligen! Använder dom vilket väder det än är.. sen har jag kilklackar osv också.

VAD VAR DET FÖRSTA DU SA I MORSE:
"Mmmh" .. när mamma ringde mig haha.

HAR DU SOVIT I DIN EGEN SÄNG INATT:
Yes i have.

HAR NÅGON ANNAN SOVIT I DIN SÄNG I NATT:
Yees, Hannibanni.

HAR DU KÖRKORT:
Ja, på symaskin.. höhö. Så torr.

ÄR DU ENSAM NU:
Civilstånd? I guess.. Hemma? Ja.

VAD SER DU FRAM EMOT MEST DENNA VECKA?
Vet inte riktigt, hoppas på att träffa honom..dont know. Sen ser jag framemot helgen som alltid. Och fredag då Hannibanni flyttar ut igen.. haha nä, skoja.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback