Dagens:



DAGENS KLÄDER:
Har inte bestämt mig än hehe.
DAGENS FRISYR: plattat, nersläppt.
DAGENS SMINK: Gamla vanliga: Mascara,kajal och eyeliner
DAGENS VILL HA: hihihih
DAGENS KÖP: tror coca kommer ta den äran, som alla andra dagar. Addicted.
DAGENS PLANER: skola-iväg med steffi-plugga-kanske ut sen på kvällen.
DAGENS BÄSTA: det jag ska göra efter skolan i guess, om det blir bra resultat
DAGENS SÄMSTA: att det är tisdag.
DAGENS ROLIGASTE: Stephanie makes my days, always.
DAGENS TRÅKIGASTE: Skola och plugg senare idag
DAGENS MISSLYCKANDE: misslyckas aldrig..(iaf inte 07:00 på morgonen)
DAGENS HUMÖR: Happiest girl
DAGENS SJUKA: -
DAGENS LÄNGTAN: se det leendet.
DAGENS FUNDERING: hur fan jag ska klara av att höja mina betyg
DAGENS BEROENDE: sömn
DAGENS SAKNAD: (som varje dag) Pengar!
DAGENS LÅT: Ken ring- jag skriver för er
DAGENS FILM/PROGRAM/SERIE: really don't know
DAGENS MÅSTEN: fixa en sak efter skolan.
DAGENS MOTION: trampa på cykeln till och från skolan.
DAGENS VÄDER: Går inte att avgöra nu
DAGENS GODIS: äter inte godis på vardagar (vem försöker jag lura?)

Kommentarer
Postat av: stephanie

och du gör mina dagar babe

2011-09-13 @ 07:49:40
Postat av: andréa

hihi var har du köpt ditt halsband?:) blev lite smått kär i de

2011-09-15 @ 20:31:26
URL: http://deija.blogg.se/
Postat av: ...

jag använder likadant smink som dig ;)



2011-09-16 @ 15:01:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback