live från soffan/sängen (haha)

Somnade inte förrän sjukt sent igår, men fick snackat rejält med sarish, love u bruden!! Sen blev jag väckt halv nio (!!!!!) av att mamma skriker i ens öra: musen är fångad!!!!! Alltid roligt.eller?.. Men det är i alla fall bra, då kan jag äntligen flytta in i mitt rum igen och perfa tills erika kommer idag. Kommer förmodligen inte uppdatera nu på ett tag eftersom jag har fullt upp idag.


Jag och Stephanie ska gå till min mammas jobb,hämta min cykel, gå till cykelakuten och pumpa den för att se om det var någon idiot som lekte roliga och tog ur luften ur hjulet igår eller om det faktiskt är ett hål (hoppas fan på det första alltså). Efter det tror jag att vi skulle möta upp mirza och oliver en stund nere i stan för att bara ta det lugnt. Om jag hinner då alltså, beror på när jag och stephanie sticker, eftersom erika kommer vid 2 (sa hon, men jag gissar på tidigast tre, yes..i know her..för bra). Men när erika kommer så måste jag ju vara hemma, även om resten av min familj känner henne lika bra som mig men ja, whatever. Jag och erika ska nog bara sitta och snacka, ta igen lite sen somras (!!!!!) sen ska vi ner till stan för några ärenden, sen hem till sara för att fixa med en grej. Sen drar vi tre brudar och möter upp stephanie,hanna,mirza,oliver,erik och dejan så ska vi vara busiga ikväll eftersom det är halloween.


Resten av lovet då? Kommer spendera några dagar framöver med erika, dock inte så länge men who the hell cares, får i alla fall träffa henne. Sen på tisdag ska jag träffa lina vilket var sjukt längesen så det ska bli hur roligt som helst, jävlar vad efterlängtad hon är ja!! En dag ska jag in till malmö med mamma också har jag bestämt, sen har jag bestämt med lizzan att vi ska ha filmkväll,mys. Ska även på tjejmiddag nästa lördag, såå kul! Och resten av lovet? Mina homies!!!!! Sen ska jag få träffa mirzas brud som kommer hit. Har sjukt mycket att tagga över detta lovet att det är galet, är så jävla taggad. Så bra uppdatering?nja, knappast.

Nej nu mina vänner har ni fått en hel update om vad som händer i mitt liv ca. 8 dagar framöver.
SÅ NI FÅR ALLA HA ETT RIKTIGT SKÖNT HÖSTLOV OCH NJUTA ORDENTLIGT!!!!! min uppdatering får ni helt enkelt ta med en nypa salt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback