frågor ifrån inlägget under

1. var är tröjan högst upp i vänstra hörnet ifrån? apfin!
svar: Den hittade jag på hemsidan http://www.monkeystore.se . Där kan man fynda mina vänner!

2.tröjan längst ner i vänsterhörn, var är den ifrån? :D
riktigt fin, & du har grym stil ebba!
din blogg är grym, världens snyggaste!
svar: (jag var tvungen att kolla tillbaka på alla hemsidor jag hade varit på, kom inte ihåg själv haha) .. Men på Gina tricot hittade jag den! & Tack fina du, blir så sjukt glad att ni inte anar hur mycket jag uppskattar allt fint ni säger!

Kommentarer
Postat av: Anonym

lite komiskt att hon/han skrev APfin och så var tröjan från MONKEYstore........hehe

2011-10-22 @ 00:57:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback