Frågestunden del 1.

vem är din bästavän? SSH, aldrig utan dom! & Erika, long distance friendship is hard but she's still the one.
trivs du med din praktik? Den är slut nu, men jag trivdes jätte bra där!
vem vet exakt allting om dig? Min mamma, hon märker direkt när något är fel osv.
litar du på många? Jag vet vilka jag kan lita på och inte, vilket är skönt! Sen om det är många har ingen betydelse för mig.
är du kär? Ja.
favorit färg?
Mörkblå, no doubt about it
favorit mat?
Gud vad svårt, men tror lax står högst på listan (jag älskar fisk)
hur många gånger bajsar du på en dag? 2-3 gånger haha.
tittar du på ditt bajs? (dör!) .. bara för att jag ska vara ärlig: ja.
är du nöjd över hur ditt liv ser ut? Hade kunnat vara bättre, hade kunnat vara sämre. Jag klagar inte, jag har en fin familj och jag har dom bästa vännerna.
favorit film? A walk to remember, Dear John, Friends with benefits, Easy A, The last song och The notebook.. kan inte välja vilken av dom som är min favorit haha.
favorit bok? En blomma i öknen och så dumt!
favorit låt?
Kent- Utan dina andetag har alltid varit min favorit låt.

favorit artist?
Veronica Maggio
hur brukar dina helger se ut?
Oftast med mina fina vänner och en massa skratt.
hur brukar dina vardagar se ut?
Läxa, promenader med min tines (stephanie), datan..typ.
har du vänskapsband? ist från vem och betyder dom något för dig?
Nej det har jag inte, syfta mer på hur "starkt band jag har med mina vänner"
förebild?
Har ingen direkt förebild, men två personer jag alltid har sett upp till är Tyra banks och Ellen DeGeneres.
vilka länder vill du besöka? Stora delar av Afrika och Asien, bara för att få en "känsla" av olika kulturer och religioner.
vad får dig att gråta? Fattigdom och orättvisa.
vad får dig att skratta? Mina vänner och Johan Glans (han är min gud när jag är deppig)
Nämn tre saker som kan reta upp dig? Yngre som inte har vett i skallen, folk som säger till mig att jag är liten och svag (blir riktigt förbannad) och när folk säger att dom har rätt när jag vet att dom har fel haha (jag ger mig aldrig)

Vad gillar du bäst med dig själv?
är inte världens bästa på att ge mig själv bra komplimanger.. men jag är empatisk, har alltid varit.
Vad gillar du sämst med dig själv? Att jag ibland inte vågar säga nej till människor, eller säga ifrån överhuvudtaget. Är en liten fegis hehe.
Vart i malta ska du och sara?
St. Julians
Hur länge skulle ni stanna där?
2 weeks
Vad (mer än malta) ser du fram emot?
Sommaren med mina fina vänner!
har du (och dina brudar) smeknamn till allt eller haha? Haha, alltså jag tror nog fan vi har det, vi ger verkligen smeknamn till allt och alla! Stephanie= Ägget, Tines, Steph, Stefan. Sara= Sariz, Göran, Lebbish. Hanna= Hannibanni, hannis
Hur beskriver du dig själv som person? åårh. Vet inte? Empatisk,snäll,(irriterad,elak,korkad,dum= mensperiod)
Något du är nöjd med? Tänker på ditt utseende nu. Min ögonfärg?haha..
Något du är mindre nöjd med? Mina lår
Vad gör du helst en lördagskväll. Kollar film med vänner eller är ute och festar med dem?
Jag är faktiskt en sån som hellre kolla film, är inte den typen som gillar att vara ute och dansa. Hatar att dansa. Festa är kul men inte på klubbar osv.
Hmm.. svårt att komma på massa frågor. Men ja typ.
Vad tänker du gå för linje?
Vet inte än, har inte bestämt mig
Ska du läsa vidare efter gymnasiet?
Japp det ska jag!
Vad vill du jobba med sen?
Socionom ska jag bli
Vem är världens bästa sexmate?... Egentligen vill jag inte säga för jag vill ha henne för mig själv, aldrig haft bättre ju. Men Sara Louise Göransson är hennes namn, min sexgud.
Hur ser din drömframtid ut?
Tar studenten, åker jorden runt, kommer hem och flyttar ifrån Trelleborg, börjar plugga på högskola, träffar min man, går ut skolan och blir socionom, gifter mig och lever lyckligt resten av livet.

Fest eller mys?
Hemmafest, annars mys (som på bilden sen igår).
Finns det något du saknar? Från barndomen t.ex.
Saknar min morfar ifrån barndomen.
Vad gör du helst när du kommer hem från skolan? Tar det lugnt och äter.
Plattar du ditt hår varje dag? Nästan varje dag, vilket inte är så jättebra men får panik annars.
Var skulle du helst vilja vara nu?
Allra helst? I Italien, det är mitt andra hem, saknar att vara lycklig där.
Använder du verkligen inget annat än mascara och eyeliner? Nix, inget annat! Eller, jo kajal men inget skit till huden. Kanske solpuder lite då och då men inte alls ofta, kanske en gång varannan vecka (och då överdriver jag inte)
vem är "din filur" ?
Ingen, finns ingen "filur" i mitt liv mer, han är poff gone.
Hur långt ner hänger dina bröst om man mätar från början fram till bröstvårtan? Alltså sist jag mätade var det 65 cm, vadådå? :) ...........

Andra delen kommer imorgon så ni kan fortfarande fråga om ni nu vill det!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback