En liten lista

Är du romantisk? Jag tror att är en kille romantisk mot mig så är jag det tillbaka, men i början kan jag vara rätt tillbaka dragen.. är den typen som inte vågar visa utan berättar/skriver hellre.

Hur skulle du beskriva den perfekta pojkvännen? Han skulle ha blåa ögon eller bruna, vara brunhårig och komma ifrån Italien (med blåa ögon hm..).Hans kropp ska vara vältränad men inte biffig, och hans andrahem ska inte vara på gymmet. Han ska ha världens finaste leende och få mig att skratta som bara Johan Glans kan. Empati är viktigt och han ska vara en riktig planerare..alltså: räkna med att jag tar en stor del av hans liv. Han ska kunna ta med mig till sina kompisars fester och kunna visa upp mig stolt. Han ska vara en bra lyssnare,en trygghet och en spontan romantiker.

Hur skulle du beskriva dig själv som flickvän? Vet faktiskt inte, förlåter rätt lätt vilket inte är så bra i alla lägen.. sätter liksom aldrig ner foten när jag egentligen borde. Men annars, svartsjuk kan jag bli japp men ingenting jag hänger mig upp på.

Vad är viktigt i ett förhållande? Det absolut viktigaste är att lita på varandra, sen ska man alltid ha kul.. det mesta bygger väl på det.

Har du gråtit framför någon du tyckt om någon gång? Kille? nej.. gråter aldrig framför folk.

Har du lekt med någons känslor? Ja, dock var det inte med meningen.

Hur många har du varit ihop med? 4

Hur länge höll ditt längsta förhållande? 6-7 månader.

Hur länge var ditt kortaste? av mina "mogna förhållande" så var det 2 månader.

Vill du vara singel eller ha ett förhållande? Både och, vet inte.

Är du en bra pojk/flickvän? Är singel dude.. nej men ja det är jag väl.


Hur gamla var dina föräldrar när de blev tillsammans? Kommer inte ihåg tror dom var 20 år.

Skulle du kunna tatuera in din kärleks namn? Aldrig.

Har du mest blivit dumpad eller dumpat? Lika tror jag.

Hatar du ditt ex? Har absolut ingen anledning till det så nej.

Har du velat bli tillsammans med ditt ex igen? Ja

När du vill ha någon, vad gör du? Säger det, som sagt.. är sjukt dålig på att visa känslor.

Bästa raggningsrepliken? Har ingen, föredrar att bli uppraggad haha.

Hur skulle den perfekta dejten se ut? Inte ut och äta, eftersom jag aldrig snackar när jag äter (och jag äter som en oförskämd jävel utan hyss), men typ..  man ska märka direkt om det är något att satsa på eller inte, om killen är lätt att snacka med.

Om mannen i ditt liv skulle vara otrogen, vad skulle du göra då? Letat upp bitchen som inte inser att ett förhållande innehåller två personer och inte tre.

Vill du gifta dig? Varför/Varför inte? Jaaaa, höjdpunkten av livet haha

Blir du lätt kär? Nej! Men när jag skriver med en kille försöker jag hela tiden övertala mig själv att jag är kär, eftersom jag saknar den närheten och tryggheten jag fick av min första kärlek. Vilket aldrig slutar bra eftersom jag aldrig tänker långsiktigt utan bara i nutid, ungefär.

Vad faller du för? Leende, charm och en kille som tar för sig.. då menar jag inte en kille som tror han är störst bäst och vackrast och vill ha all uppmärksamhet. Utan en kille som kan bjuda på sig själv utan att skämma ut sig och ha ett sinne för humor så han drar åt sig uppmärksamhet utan att ens försöka.

Vad är det mest avtändande du vet? Hår under armarna på killar, haha förlåt till alla er killar som tycker det är manligt.. men det tycker fan ikke jag,äckligt. (och en kille som är över 15 år och inte kan stava, bitch please)

Hur viktigt är det att man har något gemensamt? Man ska kunna ha olika åsikter om allting, man kanske inte tycker samma om kläder,inredning osv. So what, det hör till ett förhållande och man hittar lösningar till allt. Det jag tycker är viktigt att ha gemensamt är isåfall humor.

Har du fått ditt hjärta krossat? Ja.


Har du en ”utseendetyp” hos killar? Ett stort fint leende som lyser upp hans bruna/blåa ögon. Mörkt hår och kindben som Robert Pattinson eller Jon Kortajarena. Att klä sig lite extra snyggt är också alltid ett plus i kanten. 

Vem var din första kärlek? Jag har alltid ansett att min första kärlek var Jacob. Men den enda gången då jag verkligen varit kär och fått mitt hjärta krossat har varit med Fredrik. Så vet ej riktigt.

Vad tycker du om att ligga på första dejten? Det blir aldrig rätt, allting går för snabbt och då vet man vad killen är ute efter om han inte ens kan vänta efter en dejt. Not a gentleman.

Vad tycker du om one night stands? Om det får dig att må bra och inte tvärtom så kör på det!

Är kärlek allt i livet? Kärlek allmänt är allt i livet, kärlek ifrån en kille är inte allt i livet.. men det är klart man vill falla sådär hopplöst förälskad i en kille och känna den kärleken.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback