Mitt höstlov

Måndag: Erika åkte hem, drog ut med ett par killar en stund och sen softa jag bara resten av dagen.
Tisdag: Fotodag med sara, sen träffade jag Lina på kvällen.. vi bakade och satt sedan och snackade resten av kvällen. Jätte mys!
Onsdag: Hämta min cykel som är lagad, äventyr med sara, sen sover jag hos henne.
Torsdag: Don't know. Sen på kvällen blir det filmmys med ett par brudar ifrån klassen och kanske sleepover.
Fredag: Malmö med mamma (?) kvällen är inte helt hundra än, men har i alla fall planer på gång.
Lördag: Tjejkväll hemma hos min fina vän Julia.
Söndag: Sova och plugga.

Kommer inte uppdatera så värst mycket, behöver en paus ifrån bloggen nu när jag har paus ifrån allt annat. Ni kommer istället få massa uppdatering och bilder ifrån denna veckan när jag börjar blogga ordentligt nästa vecka igen.

Kommentarer
Postat av: Anonym

umgås inte du med stephanie och hanna längre?

2011-11-02 @ 22:16:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback