kom, vi visar dom att det är vi. men det visste alla redan.



Fråga: Vad säger dina föräldrar om att killar sover hos dig, blir dom oroliga?:)


Svar: Alltså det är ju inte så direkt att jag tar hem killar som jag bara träffat under en gång, eller någon kille som jag nyss har träffat och låter dem sova här.. eftersom det hade jag inte ens fått tror jag. Anton och jag har kännt varandra sedan sexan, vi har varit som piff och puff i snart tre år, det är ingen skillnad på han och mina andra tjejvänner så mina föräldrar vet ju vem han är och dom vet att jag litar på honom så därför litar dom på mig. Deras krav av att här får sova en kille är väl att dom ska ha träffat killen innan isåfall så dem vet vem han är. Men oroliga är dom nog allt, ifall det ska hända något sexuellt osv nu när jag är över 15 år. (nu behöver det ju inte hända något för att man är över 15 år, verkligen inte så jag menade). Men min mamma säger alltid åt mig innan haha så oroliga tror jag allt att dom är, tror nog alla föräldrar är det när deras dotter tar hem killar. Hoppas du fick svar på din fråga!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback