granskning av vad jag har gjort denna veckan då jag inte bloggat:

Måndag: Vaknade upp med Erika, vi gjorde mest ingenting.. sara kom en stund osv. Senare mot kvällen åkte Erika hem och då drog jag ut och träffade Sebbe, Ene och Linus en runda. Mer än så hände det nog inte!

Tisdag: Började göra vid mig så fort jag vaknade, gick och mötte upp Sara senare så drog vi till ett fint ställe och fotade i drygt 2-3 timmar. Sen hade vi ju rätt kul under tiden också (no shit!).. När tårna och händerna började bli till is drog vi istället vidare hem till henne, kollade igenom bilderna och snackade bara. Sen kom min pappa och hämtade mig, så drog vi och handlade sen direkt hem för att äta mat sen gick jag och mötte upp Linapina. Vi drog hem till mig, satt och snackade.. sen ner mot skotten och handla Coca, in på södan en runda sen hem till mig och bakade kladdkaka, satte oss framför tvn men snackade mest tills det blev natt. Sjukt mysigt!

Onsdag: Fixade mig (lönt att jag ens skriver det? en självklarhet att jag gjorde det.DUMBASS), blev helt struligt för jag skulle hämta min cykel och skit men det hann inte jag. Men i alla fall så drog jag och Sara bort ifrån denna staden och gjorde annat skojsigt, när vi sen kom tillbaka till Trelleborg vid sju/åtta gick vi direkt ner på mc donalds för att käka.. vilket sluta med att vi satt där i bokstavligen tre timmar och snackade med trevligt folk. Efter en stund orka vi resa röven därifrån men gick sen till Yalla yalla för att handla energidricka,godis osv. Sen hem till Sara med Daniel där vi satt hela kvällen, provade halva saras garderob som låg på golvet och fick bytat mobil (pallar inte htc).. när Daniel drog så satt jag och sara och snackade, tror klockan hann bli halv sex innan vi slocknade. Hon är för bra för att vara sann den bruden!

Torsdag: Sleept like kings, woke up..still kings! När vi orkade lyfta röven gick vi ner runt hörnet och köpte bullar, åt frulle och snackade med hennes mor (king hon också).. sen var jag tvungen att sticka hem för att hinna med allting som skulle göras, gick till cykelakuten för att hämta min cykel, äntligen förfan. Sen cyklade jag hem, duschade och gjorde vid mig sen drog jag ner till hemmakväll och mötte upp ett par brudar ifrån klassen (Ida,Ijda,Lizzan och Lykke).. vi handlade godis och stod och flabba i affären i minst en timme.. det märktes att vi inte träffats på hela lovet haha. Sen hem till mig för att käka upp det direkt och snacka en massa skit. Sen kom Anton och Elliot också, sen gick vi ut och träffade en jävla massa andra, orkar inte dra upp alla (okej jag erkänner, kommer inte ihåg alla). Efter en stund blev det drygt så vi brudar gick åt ett annat håll och planerade vår fredag istället! Sen hem mot mig.

Fredag: Kommer inte ens ihåg vad jag gjorde under morgonen, antar att jag vaknade sjukt sent som man gör på lov. Just det! Jag städade mitt rum och mitt tv-rum, sen duschade jag och drog på mig något sen mötte jag upp Ida och Ijda sen Lykke och Nadine så hade vi det mys. Sen vid typ sju/åtta träffade vi en jävla massa pågar igen som vi ägnade resten av kvällen/natten med, eller sov inte med dom men ändå. Sjukt rolig kväll efter några tråkiga/galna/minnesvärda händelser (hahaha).

Lördag: Vaknade av att mamma ringde mig, drog mig hem redan vid tolv för att jag ville följa med familjen till min Farbror Johannes och min "faster" Lizette som nyss flyttat till hus. Där var även farmor och farfar och deras hus var hur fint och mysigt som helst! Åkte hem senare efter några timmar och då började jag fixa mig direkt, skulle egentligen till kyrkogården för att tända ett ljus till morfar men det hann jag inte. När jag fixat klart mig drog jag då hem till Julia där en drös med tjejer var (Ida,Ijda,Lykke,Julia,Julia,Ellinor,Johanna och Olivia) .. först åt vi, och åt, och snackade. Sen förflyttade vi oss mot soffan för att äta en massa skit och kolla massa skit.. skräckfilm och jag gillar inte varandra. Men det var ändå kul haha.. mest när Julia lagt en läskig gubbjävel i badkaret när man skulle kissa (fan ta dig julia haha).. drog sen hem och satte på filmen no strings attached, helt okej faktiskt!

Söndag: Today.. jag vaknade, hela familjen drog till Vellinge blomman men jag stannade hemma för att plugga.. fick jag något pluggat?nej! Gick istället ner och gjorde frukost, dansa runt i huset, bloggade, tittade film, va inne på fb.. sen kom dom hem så då var det ingen frihet längre haha. Då duschade jag sen började jag göra mitt arbete och lämnade in det (tack syster för hjälpen), sen har jag bara legat i sängen nästan hela dagen, och busat med min bror. Och ätit. För imorgon har jag och sara en deal, oh gud help me. Nu ska jag lägga mig och läsa en stund, både sms och bok hehe. Och så måste jag tagga lite till imorgon.Fan, har ångest.vill inte till skolan.

Kommentarer
Postat av: din chey

Tack så jävla mycket för tiden tillsammans under detta lov! Mummy loves you, just so you know. And you know what? Her daughter loves you big time tooo!

Du är bäst, min alldeles för snygga vän!

2011-11-07 @ 08:00:25
URL: http://saralouisegoransson.blogg.se/
Postat av: julia

hahaha! Gubben var fan bääst :D

kul att du kom <3

2011-11-07 @ 17:32:31
URL: http://juliaemmawahlden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback