För en gångs skull, vet jag att jag gör rätt genom att spendera mitt liv med dig

Du har orden, du har meningarna och du har råden. Du ställer alltid upp, när som helst - var som helst. Du är nummer ett, du är den första jag vänder mig till. För ingen förstår mig så som du gör. Ibland tänker jag, undrar jag var i livet jag skulle varit nu om inte du kom in och räddade mig. Räddade mig från att gå under, räddade mig från att falla ännu längre ner än vad jag redan lyckats göra. Du är den ända, som alltid kommer finnas vid min sida. Vilket felsteg jag än tar, vilka beslut jag än tar så vet jag att du är med mig. Min mamma har börjat kalla oss tvillingar, hon ser likheterna. Du är så oerhört älskad, du är en så fantastisk tjej. Vilka hinder du än kommer handskas med, så vet jag att du klarar dem. Jag är med dig, ända in i mål. Ända in till graven. Vi ska bygga vår framtid tillsammans, fast på olika håll. Men på samma gång alltid ha en väg, bara för oss. En sån väg där vi kan bara va, bara leva i nuet och inte behöva oroa oss för något. Ebba&Saras väg. Där vi möts för att dela skratt och glädje, precis som vi gör idag. Jag släpper inte taget, jag tänker inte släppa iväg min själsfrände. Vi är förutbestämda att vara tillsammans. För evigt. Avstånd spelar ingen roll, för vi är starkare än Pippi, bamse med honung och Björn tillsammans. 
Min stjärna, om du bara visste hur bra, fantastik och underbar du är.. Ingen tid med dig är lång nog, men vi börjar med förevigt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback