Rhodos stad


Vi åkte taxi in till Rhodos stad och gick runt i old town..påväg in!

Abbe var helt galen när han såg alla riddare! Han trodde att alla människor som gick förbi var riddarnas fiender.... (plus, man får inte ta på riddarens snopp, kolla själv. En stoppskylt och allt!)


shopping och a lot of people.

Min pappa skulle såklart ha den största ölen man kunde hitta!

På restaurangen där en lunch för 5 personer blev 650 spänn! så jävla dyrt.

helt plötsligt var min bror borta och då hittar vi han under bordet där han sitter och matar en vildhund, sötaste någonsin! Såg nästan exakt likadan ut som milton.

Kommentarer
Postat av: Matilda

Ser helt underbart ut!! :)

2011-05-31 @ 23:15:20
URL: http://yourelikemysister.blogg.se/
Postat av: Emma

Underbar semester ni haft! Den klänningen/tunikan din mamma har när hon står bredvid riddaren, jag undrar var hon köpt den... Skulle vara en fin present till min mamma.

2011-06-15 @ 21:33:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback