I love you, I love you, I love you, I love you


(gammal bild från i somras, fick ta en från Ebbas arkiv då min dator med alla bilder är hackad).

Tjaaaaaaaaaaa! Erika här. Ebba befinner sig antingen fortfarande på planet på g till Rhodos eller så är hon redan där. Hon bad mig slänga in lite inlägg under veckan då och då så inte bloggen skulle bli helt tom, så.. vad vill ni veta om Ebba? Bilder ni aldrig sett, hennes rätta jag, hennes besattheter, hennes speciella cpryck? I can go on forever... Även om hon är den mest sjuka personen jag någonsin träffat (skämtar inte!!) Så skulle jag aldrig byta bort henne mot någonting. BÄSTA MONGOT NÅGONSIN!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

bilder vi aldrig sett låter intressatn ;)

2011-05-15 @ 20:35:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback