i break the rules so i don't care

Fråga:
du har ju alltid haft problem med att acceptera dina lår..har du innan haft ätstörningar eller något liknande med din kropp?
Svar: Det har faktiskt inte alltid varit så att jag har hatat mina lår men jag har absolut inte haft några ätstörningar eller liknande innan. Men.. jag har varit väldigt väldigt smal! Under sommaren till sexan vägde jag 29-30 kg. Jag skämdes för att jag vägde så lite, vägde mig varje dag och åt som en gris för att gå upp men ingenting hände.. Tills i mitten av sexan då jag började träna riktigt mycket fotboll och jag byggde muskler. Jag gick upp 10 kg och sen har jag bara byggt på och byggt på muskler sen dess (nu kan vi ju disskutera fett och muskler!). Nu har jag ju feta lår eftersom det faktiskt är muskler (ja..en del av det!), sen finns det andra anledningar om mina lår som jag inte tar upp här men det kan ju kvitta! Så som sagt, nej..jag har aldrig haft någon ätstörning.. i love food! Men jag har haft mina moments då jag har varit smal som en pinne och då folk faktiskt trodde att jag hade ätstörningar. I hope you've got your answer!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback