För 5 år sedan...
Var det inte långt kvar tills jag skulle bli 10 år, jag hade nästan precis fått en lillebror och jag har inte så mycket minnen ifrån den tiden. Jag var lycklig!

För 3 år sedan...
Bodde jag i en lägenhet med min familj, och vi hade precis varit i Stockholm tillsammans, där gifte mina föräldrar sig i hemlighet. Jag skulle börja på högstadiet efter denna sommaren och jag kände mig så jävla vuxen.

För 1 år sedan...

var jag inte lika lycklig som jag är nu, livet var som en berg och dalbana då.. vissa dagar mådde jag jävligt bra medans folk tryckte ner mig som fan andra dagar!

För 3 månader sedan...
var det slutet av februari, eller första mars eftersom februari bara har 28 dagar? ingen aning. Jag hade iaf precis avslutat mitt absolut bästa förhållande och jag var ganska krossad,splittrad och mådde kasst. Det enda bra den månaden var att min bihåleinflammation gick bort som jag hade levt med sen december månad!

Igår...
spenderade jag med Hanna, vi hade det allmänt mysigt..mest mot kvällen då vi skrattade tills vi grät och nästan lyfte taket!

Imorgon...
ser jag verkligen inte fram emot eftersom det är måndag! behöver inte säga mer än så.

Om ett år...
är det bara några veckor tills jag blir frisläppt ifrån fängelset, Vannhög. Jag går alltså ut nian,  har en sommar att se fram emot innan jag börjar en helt ny skola med helt nya människor och förhoppningsvis helt rätt linje!

Men innan dess...
Blir jag hela 15 år då jag ska leva så jävla enkelt denna sommaren, leva för dagen och inte låta några problem stå i vägen! Göra misstag, och lära mig av det. Men jag ska även åka till mitt hemland, Italien.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback