you had me at hello


haffade två olika färger som Lisa har haft i sitt hår, dessa är ett liknande av det beslut jag står mellan.
Jag vet inte alls om jag vill ha det ljusbrunt till sommaren eller brun/rött..och jag vet inte alls vad som är bra för mitt hår för den delen heller...en sak vet jag,så som jag har det är inte ok! (en blandning av grönt,blondt/orange,ljust,mörkt..get it?)
Vad tycker ni? Jag stannar brunett no mather what, men ljusbrunt eller brun/rött? sen kommer det blekas också när jag är utomlands...

Kommentarer
Postat av: Anonym

brun/rött

2011-03-07 @ 07:22:58
Postat av: erika

BRUNT/RÖTT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! :DDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDDD

2011-03-07 @ 10:11:16
Postat av: joanna

brun/rött.. SÅ JÄVLA SNYGGT!! och snyggare blir det på dig!

2011-03-07 @ 15:44:59
URL: http://jofsweden.blogg.se/
Postat av: Frida

Jag hade tyckt du skulle vara ljusbrun faktiskt du passar i vilket som men jag hade valt ljusbrun i sommar :) men som sagt det är ju bara du som bestämmer ;)

2011-03-10 @ 22:23:47
URL: http://nallzzan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback