hinner inte starta datan idag,hatar att bl...

hinner inte starta datan idag,hatar att blogga ifrån mobilen men idag får det bli så! kom nyss hem ifrån skolan, nu sitter jag med en engelsk läxa som skulle in förra veckan (ojdå!). Sen har jag bara so,no och tyska kvar,how lovely? måste förresten berätta vad som hände imorse...jag trodde klockan var halv åtta när Ida smsade mig: vart är du?!?!? och jag svarade lite surt:hemma?? tills jag kom på att jag hade glömt ställa fram min väckarklocka!!!klockan var alltså halv nio då vi börjar... och då satt jag hemma så man blev ju inte lite försenad.tur att min lärare är så skön att hon bara skratta åt mig när jag kom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback