frågor/svar

Postat av:anonym
söte!
bara en fråga, funderar på att färga mitt hår blont.. har alltid varit brunett men är riktigt sugen på att färga de!men är skitnervös för att de ska bli fult(alltså inte passa som blond)!haha! & eftersom du har färgat ditt hår, fast från blont till brunt så undrade jag bara om du har ngt tips? eller je, i hope you get it! var du nervös när du färgade dit första gången?;)
svar: Tack du! Denna gången var jag inte nervös eftersom jag har varit brunett en gång tidigare förra året, men när jag gjorde det första gången måste jag säga att jag faktiskt var nervös..men det är nog alla! Men när jag gjorde det så var jag säker på vad jag ville! När jag hade gjort det så tyckte jag först att jag såg hemsk ut, men det va inte förrän nästa dag då jag hade fått fixa det lite osv då jag trivdes med det! Men ett tips om du ska gå ifrån brunett till blond är att gör det hos en frisör, det blir bäst resultat då..och i början kommer du blir mörkblond/ljusbrun..då ser man också lite om man passar som blond eller inte!

Postat av: -
Varför tycker du om Italien så mycket?:)
svar: oj, ska jag verkligen kunna svara på denna frågan? Jag har ju varit där sex gånger, och exakt varje gång jag kommer dit blir jag lika lycklig, Italien är typ som mitt "andra hem". Jag älskar allting där, jag trivs där som fisken i vattnet liksom! Det är bara helt underbart, har man åkt dit en gång så är man förälskad,fast. Det finns inget man kan ogilla med det stället, verkligen ingenting. Man träffar alltid nytt,roligt och trevligt folk. Stranden är helt underbar att ligga på. Maten är underbar. Där finns så mycket att göra exakt varje dag t.ex gå runt i stan, gå till älskade Luna Park, åka till Aqua splash osv.
Jag vet faktiskt inte hur jag ska beskriva Italien i bättre ord än att, det finns inget bättre ställe.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback