01:24

1. Är du beredd? - go!
2. Okej då börjar vi - sa ju det?
3. Vad heter du? - Ebba Fredrika Bengtsson
4. Hur gammal är du? - 15 om ca. 3 månader
5. Hårfärg? - det ska vara brunt..
6. Lång / kort? - rätt lång faktiskt, 1.58!woow.
8. Använder du bh? - riktigt fashion att gå utan alltså....
9. Om ja vilken storlek har du? - eh,ah.nästa
10. Färg på dina underkläder?- vitt och rosa
11. Är du kille? - nej
12. Är du tjej? - yeeeeeh
14. Är du singel - yes i'm
15. Skulle du kunna starta ett förhållande nu? Nej!
16. Är du intresserad av nån tjej/kille? inte det heller, eller jo..lite kanske
17. Har du ett förhållande? - nej?
18. Är du tjock? - inte överviktig, men är inte direkt smal
19. Kan dina föräldrar lita på dig? - Upp till dom, men aldrig att jag sviker dom igen..så, ja!
20. Har du glasögon? - Nej
21. Har du bra självförtroende? - ändå
22. Har du blivit sviken nån gång? - för många gånger
23. Hur är ditt humör just nu? -  cp trött!
24. Har du testat på knark? -aldrig i hela mitt liv
24. Tycker du om jordgubbar? - godaste som finns
27. Har du testa snusa? - ueww..
28. Har du några syskon? - två
29. Vad har du för mobil? - htc desire HD
30. Tycker du om att sola? - love it
32. Går du på någon sport? - soffan är rätt nice alltså
33. Spelar du något instrument? nej!
34. Favorit film? - finns för många bra, så har ingen.
36. Vem skulle du offra allt för? - min familj
37. Lunarstorm eller bilddagboken? - facebook
38. Vad har du gjort idag? - hanna,maxi,soffan,soffan,soffan.
39. Är du snygg? - du hittar mig på snyggast.se
40. Vad är de bästa med dig? - jag skäms aldrig över mig själv.
41. Vad är de sämsta med dig? - för mycket komplex över mina lår
42. Kan du cykla utan händer? - klart jag kan, tuff_tjej.
43. Har du moppe? - Nej heheh
44. Har du körkort? - till moppe,bil eller symaskin? isåfall symaskin!
45. Trivs du med det? - självklart
46. Har du magrutor - 12pack
47. Vart bor du ? -skånes rövhål
48. Trivs du där? - varför skulle jag trivas i ett rövhål? din hemlighet blir alla andras nyhet, efter ungefär 5 minuter!!!
49. Favorit stad? - bibione
54. Hip hip hora eller fjorton suger? - lika halvdåliga båda två
56. Vad tycker du om bögar? - älskar dom!
57. Ska din tjej/kille helst vara lång eller kort? - lång, inte överdrivet. men längre än mig iaf,wooow, det kommer jga nog aldrig hitta alltså...ni känner inte hur ironin flödar va? nej tänkte inte det heller..
58. Vad tycker du om fotbolls-vm? - Funkar att glo på
60. Om du fick välja vart du skulle bo vad skulle du välja? - överallt
61. Gröna lund eller liseberg? - liseberg?gröna lund? vet inte faktiskt
62. Dricker du? - varje dag
63. Har du tröttnat på frågona? - är fast, hade behövt pissa...men stannar här ist.
64. Bra då fortsätter vi - säker?
65. Har du egen dator? - Ja,
66. egen tv? - delar med min syster
67. Har du dvd? - delar med min syster
68. Har du boxer? - vet inte...
69. Har du stor säng? - ja
70. Har du stort rum? - funkar utmärkt
71. Hur många kuddar sover du med? - 7
72. Har du bra kontakt med dina föräldrar ? - väldigt
73. Sova ensam eller med någon? - funkar båda två,
74. Vem sov du senast med? - Hanna
75. När la du dig inatt? - vid ett tiden
76. När vakna du imorse? -  tio, halv elva
77. Vad heter du på msn? - 'www.ebbafredrika.blogg.se
78. Vet du någon som äger en blogg? - nej.
79. Vad har du för mobil nummer? - kan inte det utantill...
80. Vem hade du senast en msn konversation med? - dejan
81. Vad ska du göra idag?- orkar inte tänka
82. Har du en blogg? nej.
83. Isåfall, vad heter den?- eftersom du läser detta nu borde du veta det, senila jävel!
84. Vad lyssar du på just nu? - medina ft. Sebastian Michael- faller tillbaks
85. Vad har du på dig just nu? - pyjamas
86. Är du less ännu? - less?
87. Hatar du någon? - hata är ett starkt ord min vän
88. Vill du säga vem? - pass
89. Vad gör du just nu? -  försöker prata med min feta kissblåsa att lugna sig lite
90. Vem/vad saknar du? - det vill du inte höra på
91. Vad längtar du till? - vecka.14 , då mitt 2011 börjar typ!
92. Har du nån gång älskat flera stycken samtidigt? - självklar
93. Hur ser din dream girl/boy ut? - som josh duhamel och zac efron typ.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback