just can't stop smile



Livet rullar på snabbare än någonsin, vilket menas att allt rullar precis så som det ska! Skolan idag var lugn, sitter mest och snackar eftersom man inte har så mycket att göra..fick iaf tillbaka mitt so arbete och fick VG hur nöjjd som helst eftersom det var det jag satsa på. Sen hade vi tacofest! När jag kom hem och loggade in på bloggen så såg jag att en amerikan/engelskman hade kommenterat min blogg "Thank you for producing such a down to earth site." Hur chockad och lycklig blev jag inte då? Gud vad kul! Jaja, får se vad dagen har att erbjuda..just nu orkar jag bara inte resa på mig. Och Rasmus, detta inlägget är tillägnat till dig hihi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback