Italien. Bibione. Paradiset. Lyckan.


(tog den gladaste bilden jag hittade..) Nuuuuu fellows är klockan inte mer än 05:00 på morgonen (?) vilket betyder att jag drar till Italien om ca. en halvtimme, eftersom vi kör ner där så är jag inte nere i Italien förrän imorgon så vi har en lång bilresa framför oss!! Ni får hålla tummarna för Erika eftersom jag inte har några inställda inlägg så det kommer bli hon som sköter den under tiden jag är borta.
Ni får ha det så bra som möjligt här i Sverige så ska jag leva lyckligt i 16 dagar framåt. Puss <3

Kommentarer
Postat av: felicia

vem har tagit bilden?!

helt galet vacker iaf! :)

2011-07-22 @ 11:31:08
URL: http://feliciajaking.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback