ur kommentarsfältet:

Hur går det för dig i skolan? svar: Jodå, det funkar väl. Jag är inte dålig, men fan långt ifrån att ha något att skryta om.
Kämpar du mycket? svar: jag kämpar för det som är värt att kämpa för!
Har du bra betyg? svar: mja, helt okej. Inte dåliga, men som sagt. Inget att skryta om.
Är du nöjd med dig själv? svar: ibland, ibland inte. Jag hade kunnat vara en bättre människa.
Vad tycker du mest om hos dig själv? svar: jäklar.det är svårt, att jag är empatisk?
Vem/vilka vänner litar du allra mest på? svar: jag litar på mina närmaste. Dvs. Stephanie, Ida,Ijda,Erika,Sara och Nadia.
Vem är den första du säger saker till av dina vänner? svar: Så fort jag får problem vänder jag mig till den som är närmast mig av dom jag litar på.
Vad hade du valt en bästavän eller många vänner? svar: självklart en bästavän!
Vad gör dig lycklig? svar: när jag gjort bra ifrån mig och min omgivning.
Har du vänner som du inte säger saker till? svar: Japp det har jag.
Vem ställer alltid upp för dig? svar: Dom jag är helt säkra på som alltid kommer stå vid min sida är dom jag har nämnt där uppe också. Det är därför jag vet att jag kan lita på dom, och litar på dom.
Trivs du bra på din skola? svar: både ja och nej, vår skola är den skolan som går ut med högsta betygen (vad jag har hört iaf?!?!) så allt gäller att vi ska ha ett bra rykte hela tiden vilket gör allt ganska töntigt och gör att vi får överdrivet med läxor osv hela tiden.. men jag trivs bra bland vänner och min klass, det kan jag inte neka. (och sen måste jag bara dissa skolans kvalité, jag menar....väggarna rasar ju fan nästan bara man sparkar på en dörr?)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback