it's just the way it is


Kickass start på det nya året, är redan så himla taggad. Detta året kommer bli så fint! Var med Ida hos några killar innan ikväll och firade så satt vi och snackade ihop oss lite om att åka upp till Bengans (killkompis) stuga uppe i Småland och ha det mysigt i sommar, redan så himla taggad på det! Jag,Ida,Bengan och Anton- dem fyra bästavännerna..typ. Sen självklart Londonresan och Tunisien med pappas sida! Försöööker givetvis också spara pengar till min och min systers New York resa, hoppashoppashoppas den också blir av och likaså Italien,mamma?!?! Sen allt annat allmänt kul som att ta konfirmationen, fylla 15, få moped och allt sånt. Gah vad mitt 2010, nej....2011 haha, ska bli perfekt!
Som en början har jag Ida som sällskap inatt hihi, och nu ska vi sova. Godnatt! (jag är lycklig)

Kommentarer
Postat av: idaa

du är världens snyggaste tjej,

2011-01-03 @ 16:24:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback