Hej älskling

Jag antar att det är nu jag ska säga tack, för alla stunder jag har fått dela med dig. Och sen kommer den stunden då vi skiljs åt vars ett håll.Allting är borta, men jag står kvar. Med tårar rinnande från kinden och en kniv rakt ner i halsstrupen som gör att jag inte kan andas. Du vet att jag kommer låtsats allting, att allt är okej. Fast du vet säkert också att jag igentligen bara vill ligga i din famn och somna till dina hjärtslag. fast jag antar att det också är borta nu.

Du är det bästa jag har. lämna mig inte, snälla stanna kvar.älskling, kom och lägg dig här intill bredvid mig.tätt intill.

Kommentarer
Postat av: Rebecca Sveberg.

Älskling. Vad är det som har hänt? Du var inte med Fredrik på nyår va? Och så såg jag på hans facebook att han hade skrivit att hans nyårskyss var riktigt härlig.... Jag vill bara att du ska veta att du kan prata med mig när du vill. Om du inte orkar så förstår jag det, men du ska veta att du kan komma till mig anytime! Ring, smsa, skriv, vad du vill. Jag finns här för dig.

2011-01-01 @ 18:03:12
URL: http://rebeccasveberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback