denna tiden är över älskling.

jag vet inte hur mycket tid jag har spenderat åt att lyssna på låten som påminner mig om dig.
jag vet inte hur mycket tid jag har lagt ner på att sitta och kolla på den enda bilden jag har på oss tillsammans.
jag vet inte hur mycket tid jag har lagt ner åt att läsa dom gulliga smsen från dig som ligger i "sparade meddelande".
jag vet inte hur mycket tid jag har spenderat åt att bara ligga sömnlös på nätterna och tänka på dig.
jag vet inte hur mycket tid jag har lagt ner på att gråta för dig.för oss.
jag vet inte hur mycket tid det tar för att skapa ett föralltid, men det föralltid. Det är längden på min kärlek till dig.
även om föralltid ändå inte räcker till!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback