20 hårda sanningar

1. jag älskar när folk håller på med mitt hår (förrutom då jag är irriterad), börjar undra ifall min g-punkt har satt sig på huvet istället.

2. jag hatar folk som försöker planera min framtid, jag vill inte ha en planerad framtid.

3. jag älskar engelska språket, men tyvärr är jag inte så himla duktig på det!

4. jag äter alltid när jag har tråkigt.

5. när jag sover brukar jag föra konstiga ljud, knistrar tänder, tuggar osv.

6. jag är nog den känsligaste personen någonsin känns det som. känner mig jätte töntig. jag kan gråta åt vad som helst.nästan.

7. jag klarar inte av att höra min egen röst i videoklipp osv, hatar den!

8. jag klarar inte av att kämpa och när jag försöker och märker att jag inte kan då blir jag sur på mig själv och lägger ner allting.

9. jag rakar aldrig mina ben på vintern, svin äckligt jag vet men jag orkar inte haha

10. det mesta som går runt i mitt huvud är min framtid, jag är jätte rädd för min framtid...alltså att jag ska göra rätt valmöjligheter och inte trampa snett.

11. jag har en "before i turn 30" - lista som jag vill uppfylla.

12. när jag mår dåligt pratar jag aldrig ut med någon utan stänger inne mig själv och gråter ut, ibland lyssnar jag också på musik för att tycka synd om mig själv. men ALDRIG gråter jag framför någon.

13. även om jag har haft tandställning så gillar jag inte mitt leende, jag gillar inte mitt ansikte när jag ler. Även om jag får jättefina kommentarer om att jag har ett hollywoodleende och perfekta tänder osv så tycker jag ändå att jag liknar en köttbulle när jag ler.

shit kolla, en levande köttbulle!

14. jag har alltid velat ha en sommarstuga eller husvagn..jag gillar camplivet?haha!

15. jag hatar vardagslivet eftersom jag blir så uttråkad så himla lätt, jag måste ha omväxling i mitt liv hela tiden. Det är därför jag t.ex inte klarar av långa lov, vintern och att bara sitta hemma i flera dagar, jag blir knäpp/galen/uttråkad/dum i huvudet.

16. jag bryr mig inte om andras åsikter, det är väldigt få gånger jag tar åt mig, eftersom jag själv vet varför jag oftast får de kommentarer jag får och det är JAG som känner mig själv bäst och JAG själv vet hur jag ser ut.

17. tänder någon på min aggressiva sida är det inte lätt för mig att stänga av den kan jag säga... jag kokar så in i helvete (sorry!) att jag inte kan behärska mig själv ibland.

18. sålänge jag inte har något mål så skiter jag i skolan, jag vet. det är ett jätteeeee dåligt beslut jag har. men det är bara så jag har bestämt mig för...varför kämpa för ingenting?

19. jag ska flytta ifrån Trelleborg så fort jag får möjligheten till de, och det är nog den enda planen jag har för min framtid...denna planen har jag haft nu i ca. tre år så det är absolut inget jag bara säger.

20.Ebba Fredrika Bengtsson heter jag.

Kommentarer
Postat av: mamma

om du tar en dag i taget och brukar allvar med skolan kommer du att ha mycket bättre förutsättingar inför framtiden....liksom lite fler valmöjligheter, men det är upp till dig...

2011-01-01 @ 23:29:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback